(به سوی ظهور)

(به سوی ظهور)

ظهور بسیار نزدیک است

بزرگ مرد تاريخ

پيوند ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (ظهور بسیار نزدیک است) و آدرس samen1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.   باتشکر مدیر وبلاگ





 
 
لوگوي دوستان
گنجينه احاديث



فال انبیاء

فال انبیاء


جستجو گر گوگل

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 16066
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



استکبار در برابر ایران به آخر خط رسیده است

پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا: امام جمعه بناب با بیان اینکه حق دفن شدنی نیست و راه ظلم دوام ندارد، گفت: استکبار و ایادیش در برابر ایران به آخر خط رسیده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی شامگاه شنبه در جمع عزاداران اربعین حسینی با بیان اینکه شکست ظالمان حتمی است، افزود: تقوا، خداپرستی و خدامحوری عزت پرورش می‌دهد و این برای همه ما موعظه و درس عبرت است.
امام جمعه بناب، تحریم‌های دشمنان را بی‌اساس خواند و اظهار داشت: محدودیت، تحریم و فشار نسبت به ملت ایران توسط دشمنان بدون نتیجه بوده و جمهوری اسلامی ایران با عظمت، اقتدار و تدبر رهبر معظم انقلاب بر پیکر تمام جباران لرزه انداخته و آرامش و آسایش را از آنها سلب کرده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب ادامه داد: امروز دشمنان نظام و در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و انگلیس همان راهی را می‌روند که معاویه و یزید می‌رفتند از این رو تاریخ را مطالعه کنید که اگر در تاریخ آنها برنده شدند، اینها نیز برنده هستند.
وی تصریح کرد: امروز تمام قدرت‌ها در برابر ایران به آخر خط رسیده‌اند.
باقری بنابی گفت: طبل توخالی بودن آنها به تمام دنیا ثابت شده است و همه می‌دانند که آنها آدمکش و ضد بشر هستند.
امام جمعه بناب در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن ترور دانشمندان جوان کشور از جمله شهید مصطفی احمدی روشن تصریح کرد: ترور یک حرکت ناجوانمردانه است که ناشی از ضعف و زبونی دشمنان است و زمانی که نقشه‌های خود را بر باد رفته می‌بینند و توان رو در رویی را در خود نمی‌بینند، به ترور رو می‌آورند.
وی اضافه کرد: ترور یعنی بیچارگی و درماندگی که دشمنان نظام تنها به این وسیله و حربه روی آورده‌اند.
باقری بنابی در ادامه سخنان خود با اشاره به محاصره ایران در 20 سال گذشته بیان کرد: دشمنان نظام طی این مدت با آخرین سیستم‌های دفاعی دور و بر ایران صف کشیدند و قطعاً منطقه را با کوچک‌ترین دستاوردی به صورت مفتضحانه ترک کرده و عقب‌نشینی خواهند کرد.
وی تأکید کرد: این ترورها و حرکت‌های مذبوحانه دلیل شکست و ناکامی دشمنان در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه بناب گفت: ترور دانشمندان علمی یکی از حربه‌های استکبار و دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت‌های روز‌افرون ایران است و دشمن با این اقدامات راه به جایی نخواهد برد.
ویع اقدامات تروریستی را نشانه عجز استکبار جهانی و غرب در مقابل ملت ایران دانست و با تاکید براینکه اینگونه اقدامات کور خللی در مسیر جمهوری اسلامی و مردم ایجاد نخواهد کرد، اظهار داشت: با این اتفاقات احساسات مردم و دانشجویان بیشتر تحریک می‌شود تا در این راه با عزمی جزم‌تر از گذشته حرکت کنند.


بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد

نظرات شما عزیزان:



   نوشته شده در شنبه 24 دی 1390برچسب:,  توسط محمد پروین زاد 



آخرين مطالب



مقام معظم رهبري

درباره ما ...
 
 
موضوعات
 
آرشيو مطالب
 
نويسندگان

Pichak go Up
بزرگترین وبلاگ ترفندها و کدهای جاوا